• escola imaxinada

Contos de tinta: Nadarin / Cuentos de tinta: Nadarín

Chamámoslle "contos de tinta" a propostas que exploran formas de narrar unha historia partindo da acción con técnicas de debuxo e pintura. Con esta idea, queremos investigar procesos de debuxo narrativo que acheguen aos nenos e nenas novas técnicas e materiais.

Llamamos "cuentos de tinta" a propuestas que exploran formas de narrar una historia partiendo de la acción con técnicas de dibujo y pintura. Con esta idea, queremos investigar procesos de dibujo narrativo que acerquen a los niños y niñas nuevas técnicas y materiales.


Nesta ocasión escollemos o álbum ilustrado de Nadarín. Estruturamos a historia en diferentes partes e deseñamos unha acción para cada unha con unha técnica diferente.

En esta ocasión escogemos el álbum ilustrado de Nadarín. Estructuramos la historia en diferentes partes y diseñamos una acción para cada una con una técnica diferente.




Unha vez narrada a historia, preparamos unha proposta do mesmo conto para ser levada a cabo co alumnado de infantil e que recollemos na entrada "conto en tres actos".

Una vez narrada la historia, preparamos una propuesta del mismo cuento para ser llevada a cabo con el alumnado de infantil y que recogemos en la entrada "cuento en tres actos".

 

©2020 escola imaxinada