• Foto del escritorescola imaxinada

Referentes: Phyllis Galembo

Actualizado: 7 ene 2020

Se queremos traballar o disfrace na escola, entendido desde a tradición, como no caso do Entroido, é importante que, como docentes, coñezamos disfraces doutras culturas en relación á súa historia, orixes, costumes, ritos ou tradicións. Nese sentido, o traballo da fotógrafa Phylis Galembo é un documento moi valioso. Phyllis Galembo viaxou coa súa cámara a través de Norte, Centro e Sur América, Europa, e os países de África occidental de Benin, Burkina Faso e Nixeria. Recompilando impresionantes retratos de persoas que visten traxes creados para todo tipo de rituais (vodas, enterros, iniciacións, coroacións…) A enorme gama de deseños, materiais e colorido, sumado ao seu gran dominio técnico, dá como resultado imagenes de gran forza.

Si queremos trabajar el disfraz en la escuela, entendido desde la tradición, como en el caso del Carnaval, es importante que, como docentes, conozcamos disfraces de otras culturas en relación a su historia, orígenes, costumbres, ritos o tradiciones. En ese sentido, el trabajo de la fotógrafa Phylis Galembo es un documento muy valioso. Phyllis Galembo ha estado viajando con su cámara a través de Norte, Centro y Sur América, Europa, y los países de África occidental de Benin, Burkina Faso y Nigeria. Recopilando impresionantes retratos de personas que visten trajes creados para todo tipo de rituales (bodas, entierros, iniciaciones, coronaciones…) La enorme gama de diseños, materiales y colorido, sumado a su gran dominio técnico, da como resultado imagenes de gran fuerza.