top of page
  • Foto del escritorescola imaxinada

Referentes: Lin May Saeed



Estes días faleceu a artista de orixe iraquí Lin May Saeed (1973-2023). Lin centrouse na vida dos animais e as relacións humano-animal. Estivo apaixoadamente comprometida cos dereitos dos animais e a coexistencia harmoniosa entre os seres vivos. A súa política e o seu activismo en favor dos dereitos dos animais influíron directamente na súa obra, cuxa grandeza e beleza seguirán revelándose e comprendéndose co paso do tempo. Con empatía e enxeño, Lin conta historias, tanto antigas como modernas, de subiugación animal, liberación e cohabitación con humanos, traballando cara a unha nova iconografía de solidariedade entre especies.


Saeed adoita combinar técnicas artísticas tradicionais, como o relevo escultórico, con materiais non tradicionais, como a escuma de poliestireno expandido, máis coñecida como Styrofoam. Este plástico non biodegradable a base de petróleo é fácil de atopar para a artista, xeralmente de segunda man, e de traballar sen axuda. Para Saeed, a escuma de poliestireno é un recordatorio do impacto ambiental que os humanos deixamos no planeta a través do cal crea un imaxinario cheo de esperanza para todos os seres que o habitamos.

 

Referentes: Lin May Saeed


Estos días falleció la artista de origen iraquí Leí May Saeed (1973-2023). Lín se centró en la vida de los animales y las relaciones humano-animal. Estuvo apasionadamente comprometida con los derechos de los animales y la coexistencia armoniosa entre los seres vivos. Su política y su activismo en favor de los derechos de los animales influyeron directamente en su obra, cuya grandeza y belleza seguirán revelándose y comprendiéndose con él paso de él tiempo. Con empatía e ingenio, cuenta historias, tanto antiguas cómo modernas, de subjugación animal, liberación y cohabitación con humanos, trabajando hacia una nueva iconografía de solidaridad entre especies.


Saeed suele combinar técnicas artísticas tradicionales, como el relieve escultórico, con materiales no tradicionales, como la espuma de poliestireno expandido, más conocida como Styrofoam. Este plástico no biodegradable a base de petróleo es fácil de encontrar para la artista, generalmente de segunda mano, y de trabajar sin ayuda. Para Saeed, la espuma de poliestireno es un recordatorio del impacto ambiental que los humanos dejamos en el planeta a través del cual crea un imaginario lleno de esperanza para todos los seres que lo habitamos.



220 visualizaciones0 comentarios

Comments


bottom of page