Ladislav Sutnar (1897 - 1976) foi un deseñador gráfico de Plzeň, Checoslovaquia (en Bohemia occidental), pioneiro do deseño gráfico e a arquitectura da información. Sutnar realizou moitas exposicións individuais, e o seu traballo está en exhibición permanente no MoMA.
Ladislav Sutnar (1897 - 1976) fue un diseñador gráfico de Plzeň, Checoslovaquia (en Bohemia occidental), pionero del diseño gráfico y la arquitectura de la información. Sutnar realizó muchas exposiciones individuales, y su trabajo está en exhibición permanente en el MoMA.
A partir de 1924, Sutnar deseña xoguetes para a infancia que consisten en estruturas xeométricas simples de animais, monicreques e vehículos. Tentou introducir a estética do deseño moderno nos xoguetes dos nenos e nenas desenvolvendo un kit de construción (Builidng Town) que consistía en teitos de dente de serra, conos e pezas nas cores vermello, azul e branco (un prototipo que finalmente non se comercializou). Nós creamos unha réplica dalgunhas pezas e levamos a cabo unha proposta de construción da cidade con nenos e nenas de infantil.
A partir de 1924, Sutnar diseña juguetes para la infancia que consisten en estructuras geométricas simples de animales y títeres. Intentó introducir la estética del diseño moderno en los juguetes de los niños y niñas desarrollando un kit de construcción (Building Town) que consistía en techos de diente de sierra, conos y piezas en los colores rojo, azul y blanco ( un prototipo que finalmente no se comercializó). Nosotros creamos una réplica de algunas piezas y llevamos a cabo una propuesta de construcción de una ciudad con niños y niñas de infantil.
Estes animais de xoguete foron deseñadas orixinalmente ao redor de 1930 e son unha representación ideal do concepto moderno de Sutnar dun xoguete que combina os principios dos novos métodos de ensino, a arte abstracta e o que orixinalmente se pensou como produción industrial de baixo custo. Os orixinais están conservados polo Museo de Artes Decorativas de Praga.
Estos animales de juguete fueron diseñadas originalmente alrededor de 1930 y son una representación ideal del concepto moderno de Sutnar de un juguete que combina los principios de los nuevos métodos de enseñanza, el arte abstracto y lo que originalmente se pensó como producción industrial de bajo coste. Los originales están conservados por el Museo de Artes Decorativas de Praga.
Tamén escribiu e deseñou un libro para nenos sobre o futuro do tráfico no transporte: Next Half Century.
También escribió y diseñó un libro para niños sobre el futuro del tráfico en el transporte: Next Half Century.
Comments