top of page
  • Foto del escritorescola imaxinada

Contos en tres actos / Cuentos en tres actos

Os contos en tres actos formúlanse como experiencias estéticas coa infancia que parten de diferentes técnicas de debuxo. Son formas de narrar que fan visible a acción e o xesto do debuxo e nacen do gozo e da experimentación coas calidades dos materiais, convivido imaxes e palabras.


Chamámoslles contos en tres actos porque a narración lévase a cabo en tres accións, ou actos. En cada un deles, unha técnica de estampaxe ten o protagonismo. Despois de ser narrado, ofréceselles aos nenos e nenas tres espazos de acción para que exploren as diferentes técnicas.


A continuación presentamos dous contos levados a cabo polo alumnado en formación de infantil da materia de Debuxo como medio a partir dos álbumes ilustrados Nadarín de Leo Lionni e O ovo do ourizo de Nozomi Takahashi


Nadarín, de Leo Lionni


O ovo do ourizo de Nozomi Takahashi


 

Cuentos en 3 actos: Nadarín y El huevo y el erizo


Los cuentos en tres actos se plantean como experiencias estéticas con la infancia que parten de diferentes técnicas de dibujo. Son formas de narrar que hacen visible la acción y el gesto del dibujo y nacen del gozo y de la experimentación con las calidades de los materiales, conviviendo imágenes y palabras.


Les llamamos cuentos en tres actos porque la narración se lleva a cabo en tres acciones o actos. En cada uno de ellos, una técnica de estampación tiene el protagonismo. Después de ser narrado, se les ofrece a los niños y niñas tres espacios de acción para que exploren las diferentes técnicas.


A continuación presentamos dos cuentos llevados a cabo por el alumnado en formación de infantil de la materia de Dibujo como medio a partir de los álbumes ilustrados Nadarín de Leo Lionni y El huevo del erizo de Nozomi Takahashi

564 visualizaciones0 comentarios
bottom of page