top of page
  • Foto del escritorescola imaxinada

Material non estructurado I

Actualizado: 8 jun 2020



Creamos este material non estruturado a partir de restos de madeira de carpintería e paus de vasoiras. Levámolos ás diferentes aulas de infantil, de 3 a 6 anos, como unha experiencia construtiva baseada no xogo. Algúns deses elementos pintámolos con pinturas certificadas para uso infantil, na maioría mantivemos as calidades da madeira.

Creamos este material no estructurado a partir de restos de madera de carpintería y palos de escobas. Los llevamos a las diferentes aulas de infantil, de 3 a 6 años, como una experiencia constructiva basada en el juego. Algunos de esos elementos los pintamos con pinturas certificadas para uso infantil, en la mayoría mantuvimos las cualidades de la madera.


Introducimos tamén o debuxo de observación das formas que construían, para aprender a observar, valorar as formas e volumes desde distintas perspectivas e potenciar o xogo simbólico.

Introducimos también el dibujo de observación de las formas que construían, para aprender a observar, valorar las formas desde distintas perspectivas y potenciar el juego simbólico.




304 visualizaciones0 comentarios
bottom of page