• escola imaxinada

Seres de auga / Seres de agua


Esta proposta introduce o debuxo á auga, con acuarela e témpera, para mostrar técnicas que, polo xeral, non se vivencian na escola porque as propostas redúcense ao uso de útiles trazadores, como o lapis, que permite maior control do trazado.


Para evitarmos ese control do trazado ao que estamos afeitos e abrirnos a outro tipo de creación que xorde da improvisación, humedecemos en exceso o papel e, a continuación, debuxamos sobre el con acuarelas e un pincel. Desta forma, favorecemos que a pintura se expanda e a mancha sexa impredicible.

A premisa é realizar seres imaxinados que non se poden planificar, porque xorden da mancha e da indefinición. Con esta proposta tratamos de fuxir do imaxinario de animais contorneados propio das fichas para achegarnos a un imaxinario onde a mancha, a cor e o movemento crean novos seres que aparecen fugazmente ante os nosos ollos e atrapamos cun xesto inmediato.


É unha forma de lembrarnos que xesto e pensamento, sempre van da man. Debuxar é atrapar o pensamento.



 

Seres de agua



Esta propuesta introduce el dibujo al agua, con acuarela y témpera, para mostrar técnicas que, por lo general, no se vivencian en la escuela porque las propuestas se reducen al uso de útiles trazadores, como el lápiz, que permite mayor control del trazado.


Para evitar ese control del trazado al que estamos acostumbrados y abrirnos a otro tipo de creación que surge de la improvisación, humedecemos en exceso el papel y, a continuación, dibujamos sobre él con acuarelas y un pincel. De esta forma, favorecemos que la pintura se expanda y la mancha sea impredecible.



La premisa es realizar seres imaginados que no se pueden planificar, porque surgen de la mancha y de la indefinición. Con esta propuesta tratamos de huir del imaginario de animales contorneados propio de las fichas para acercarnos a un imaginario donde la mancha, el color y el movimiento crean nuevos seres que aparecen fugazmente ante nuestros ojos y atrapamos con un gesto inmediato.


Es una forma de recordarnos que gesto y pensamiento, siempre van de la mano. Dibujar es atrapar el pensamiento.






69 visualizaciones0 comentarios