top of page

Creando personaxes II

  • Foto del escritor: escola imaxinada
    escola imaxinada
  • 27 jul 2022
  • 2 Min. de lectura

Actualizado: 19 ago 2022

Seguindo a dinámica do debuxo colaborativo, continuamos co debuxo dun personaxe inventado de forma lúdica e espontánea. Neste caso a donicela Marcela.

A continuación mostramos o texto que utilizamos (a primeira frase é a presentación, para facernos unha idea do personaxe e non se debuxa). Un narrador le unha frase que describe a característica dun personaxe e cada participante debúxaa. Logo pasa o papel a outra persoa ao seu lado de tal forma que se fan tantos debuxos como participantes.


A donicela Marcela

Son unha donicela brava e discreta, o meu nome, Marcela.


Teño a cabeza nerviosa, redonda e miúda

O fociño aínda máis nervioso, negro e vigoroso

Os ollos coma dúas pequenas pedras de acibeche.

O pescozo robusto para romper pescozos.

As orellas pequerrechas como as dos ratos.

O corpo alongado e sinuoso, sempre facendo eses.

As patiñas de diante bailadoras,

e as de atrás musculosas de tanto argallar.

O pelo, que pelo!! Suave e brillante como dun anuncio da televisión.

A cola sempre alerta, non vaia ser o demo que acabe no abrigo dun burgués.


Ao acabar compartimos as producións e observamos a diversidade de resultados


ree
ree
ree
ree

Nesta ocasión, continuamos a proposta utilizando o retroproxector, como vimos na entrada "facemos cinema". Por grupos, imaxinan a historia da donicela Marcela e debúxana secuenciada sobre os acetatos, a modo de película de cinema. Unha vez rematada, nárrana aos demais mentres a proxectan. É interesante observar como a mesma descrición do animal permite posibilidades expresivas e narrativas ilimitadas.


ree

CREANDO PERSONAJES II


Siguiendo la dinámica del dibujo colaborativo, continuamos con el dibujo de un personaje inventado de forma lúdica y espontánea. En este caso la comadreja Marcela.

A continuación mostramos el texto que utilizamos (la primera frase es la presentación del personaje y no se dibuja). En este dibujo colaborativo una persona lee una frase que describe una característica del personaje y cada participante la dibuja con un útil trazador. Luego pasa el papel a otra persona a su lado de tal forma que se hacen tantos dibujos como participantes.



La comadreja Marcela

Son una comadreja brava y discreta, mi nombre, Marcela.


Tengo la cabeza nerviosa, redonda y menuda.

El hocico aún más nervioso, negro y vigoroso.

Los ojos como dos pequeñas piedras de azabache.

El cuello fuerte para romper cuellos.

Las orejas pequeñas como las de los ratones.

El cuerpo alargado y sinuoso, siempre haciendo eses.

Las patitas de delante bailadoras, y las de atrás musculosas de tanto trabajar.

El pelo, qué pelo!! Suave y brillante cómo de un anuncio de la televisión.

La cola siempre alerta, no vaya ser el diablo que acabe en el abrigo de un burgués.


Al acabar compartimos las producciones y observamos la diversidad de resultados


ree
ree
ree
ree

En esta ocasión, continuamos la propuesta utilizando el reproductor, como vimos en la entrada "hacemos cine". Por grupos imaginan la historia de la comadreja Marcela y la dibujan secuenciada sobre los acetatos, a modo de película de cine. Una vez finalizada, la narran a los demás mientras la proyectan. Es interesante observar como la misma descripción del animal permite posibilidades expresivas y narrativas ilimitadas.

ree



Comentarios


©2025 escola imaxinada

bottom of page